Дистанційне навчання групи № 34

 ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

13.11.2020

Тема: Гібридна війна РФ проти України

1.       Опрацюйте матеріал за посиланням - https://mfa.gov.ua/10-faktiv-pro-zbrojnu-agresiyu-rosiyi-proti-ukrayini та зафіксуйте у зошити «10 фактів про збройну агресію Росії проти України»

2.   

3.       Перегляньте відео за посиланням:

- «Гібридна війна РФ у кіберпросторі проти України» - https://www.youtube.com/watch?v=KChQZStqi2I

«Гібридна війна РФ у кіберпросторі проти України» - https://www.youtube.com/watch?v=0k4mLcpUvDQ

Фото виконаних завдань надіслати мені у viber. Обов'язково зазначити у робочому зошиті дату та тему уроку

12.11.2020

Тема: Початок АТО

1.      Опрацюйте § 27 - https://drive.google.com/file/d/190pypWP1u2wFuTPeDUOwMIbXpPFSLxyw/view?usp=sharing та оформіть короткий конспект

2.      На основі поданої інфографіки зафіксуйте ключові події АТО 2014-2017 рр. в робочі зошити https://www.slovoidilo.ua/2017/04/06/infografika/bezpeka/try-roky-vijny-donbasi-klyuchovi-podiyi-ato

3.      Перегляньте відео «Початок російського вторгнення.  "Війна на нульовому кілометрі"- https://www.youtube.com/watch?v=Fr4azRReS5Q

Фото виконаних завдань та скрін результатів тестування надіслати мені у viber. Обов'язково зазначити у робочому зошиті дату та тему уроку

 

 

10.11.2020

ФАКУЛЬТАТИВ

Тема: Українська СРСР в умовах нової економічної політики 1921-1928 рр.

1.      Опрацюйте матеріал за посиланням «Українська СРСР в умовах нової економічної політики 1921-1928 рр.» - http://moodle.mdu.in.ua/mod/page/view.php?id=5636 та оформіть конспект

2.      Прослухайте лекцію Українська СРР в умовах нової економічної політики (1921-1928 рр.). - https://www.youtube.com/watch?v=4QE4LFsE6ec

3.      Пройдіть тестування за посиланням - https://naurok.com.ua/test/start/270462

 

Фото виконаних завдань надіслати мені у viber. Обов'язково зазначити у робочому зошиті дату та тему уроку

 

 

06.11.2020

Тема: Революція гідності

1.      Перегляньте відео «Революція гідності» за посиланням - https://www.youtube.com/watch?v=QTvgFOVB-Xs

-          «Революція гідності.Згадаймо головне» https://www.ukrinform.ua/rubric-polytics/2122489-revolucia-gidnosti-zgadajmo-golovne.html

2.      Пройдіть тестування за посиланням - https://naurok.com.ua/test/start/44698

 

Фото виконаних завдань надіслати мені у viber. Обов'язково зазначити у робочому зошиті дату та тему уроку

05.11.2020

ФАКУЛЬТАТИВ

Тема: Україна в боротьбі за збереження державної незалежності

1.     Опрацюйте матеріал за посиланням - http://zno.academia.in.ua/mod/book/view.php?id=127

 Пройдіть тест на порталі - https://naurok.com.ua/test/start/38149

 Скрін результатів тесту надіслати на вайбер - 0686398619

04.11.2020

ФАКУЛЬТАТИВ

Тема: Україна в боротьбі за збереження державної незалежності

1.     Опрацюйте матеріал за посиланням http://zno.academia.in.ua/mod/book/view.php?id=127

2. Пройдіть тест на порталі - https://naurok.com.ua/test/start/38149

Скрін результатів тесту надіслати на вайбер - 0686398619

04.11.2020

Тема: Революція гідності

1.      Опрацюйте § 27 підручника - https://drive.google.com/file/d/190pypWP1u2wFuTPeDUOwMIbXpPFSLxyw/view?usp=sharing, оформіть конспект

2.      Перегляньте відео «Президентство Януковича та революція гідності» - https://www.youtube.com/watch?v=lWRspDcE2Hs&t=58s

3.      Виконайте тренувальні завдання - https://learningapps.org/view12073868

4.      Дайте відповіді на запитання: 1) Із якого виду спорту в Україні відбувся чемпіонат «Євро-2012»? 2) За що виступав Податковий Майдан? 3) Що спровокувало зібрання Мовного Майдану? 4) Хто з лідерів опозиції був ув’язнений? 5) Яка подія       стала приводом до Революції Гідності? 6)Хто у 2014 р. очолив уряд, підтриманий Майданом?

 Фото виконаних завдань надіслати мені у viber. Обов'язково зазначити у робочому зошиті дату та тему уроку

 

29.10.2020

Тема: Суспільно-політичне життя України в 2005-2009 рр.

1.      Опрацювати § 26 підручника - https://drive.google.com/file/d/190pypWP1u2wFuTPeDUOwMIbXpPFSLxyw/view?usp=sharing  та дати відповіді на запитання зі ст.231

Переглянути відео за посиланням - https://www.youtube.com/watch?v=tQNzTfta9bM

 Фото виконаних завдань надіслати мені у viber. Обов'язково зазначити у робочому зошиті дату та тему уроку

 

28.10.2020

Тема: Президентство Віктора Ющенко (2005-2010 рр.)

1.     Опрацювати § 26 підручника за посиланням - https://drive.google.com/file/d/190pypWP1u2wFuTPeDUOwMIbXpPFSLxyw/view?usp=sharing  та оформіть конспект.

Перегляньте відео за посиланням «Президентство Ющенка та прем’єрство Тимошенко» -  https://www.youtube.com/watch?v=7UUBtv6qC3Y

 Складіть таблицю «Президентство В.Ющенка: здобутки та прорахунки».

 Фото виконаних завдань надіслати мені у viber. Обов'язково зазначити у робочому зошиті дату та тему уроку


ФАКУЛЬТАТИВ

                                            27.10.2020                                

Тема: Українська революція

1.     Опрацюйте матеріал за посиланням - http://zno.academia.in.ua/mod/book/view.php?id=126

2.     Перегляньте відео за посиланням - https://www.youtube.com/watch?v=kLH44BuLcHU

 Пройдіть тестування за посиланням -  https://naurok.com.ua/test/start/16586

 Фото виконаної роботи надіслати на вайбер - 0686398619


26.10.2020

Контрольна робота за темою: «Становлення України як незалежної держави (1992-2010 рр.)»

1.                  Державна незалежність України була законодавчо закріплена:

А.       Декларацією "Про державний суверенітет України" (липень 1990 р.);

Б.        Актом проголошення незалежності України (серпень 1991 р.);

В.        Конституцією України (червень 1996 р.)

Г.        Законом «Про державний кордон України».

 2.                  В якому році Верховна Рада ухвалила закон про запровадження  посади Президента України? а)    1991      б) 1995     в) 1992      г)1994

3.                  Хто з Президентів незалежної України обирався на цю посаду двічі?а) Л. Кравчук

Б.      Л. Кучма

В.     В. Ющенко

Г.      В. Янукович

Д.     П. Порошенко

Е.      В. Зеленський4.                  Вкажіть дату запровадження в обіг гривні. а)    вересень 1995      б) жовтень 1996      в) вересень 1996     г)  січень 1992 

5.                  Коли вибори до Верховної Ради вперше проводилися за мажоритарною системою?

а)    1994 р      б)1998 р      в)  2002 р      г) 2006 р

6.                  Україна стала членом Ради Європи:

        А)  1992 р.;       Б)  1993 р.;        В  1995 р.;        Г  2001 р.

 7.                  Коли Верховна Рада затвердила синьо-жовтий прапор Державним прапором України?

        А) січень 1990 р.;        Б) січень 1991 р.;          В) січень 1992 р.;        Г) грудень 1993 р..

 8.                  Прочитайте факти біографії історичного діяча й укажіть його.

«Народився в 1934 р. на Рівненщині. Політик і державний діяч. Закінчив економічний факультет Київського університету. Працював в апараті ЦК КПУ, секретарем, другим секретарем ЦК КПУ. У 1990-1991 р. – Голова Верховної Ради, 1991-1994 рр. – Президент України. Згодом народний депутат кількох скликань».

       А) В.Ющенко;        Б) В.Янукович;        В) Л.Кучма;        Г) Л.Кравчук

9.                  Кому з українських політичних і державних діячів належить така характеристика?

«Президент України, сприяв прийняттю Конституції незалежної України, вніс пропозицію про проведення політичної реформи,суть якої полягала у перетворенні президентсько-парламентської форми державного правління на парламентсько-президентську».

     А) Л. Кравчуку       Б) Л. Кучмі       В) В. Ющенку         Г) В. Януковичу

10.              Хто з політиків змагався за президентське крісло під час другого туру виборів у 2004 р.?

А  Леонід Кучма та Петро Симоненко

Б  Віктор Ющенко та Віктор Янукович 

В  Юлія Тимошенко та Віктор Янукович

Г  Віктор Ющенко та Юлія Тимошенко

12.              Як було вирішено питання ядерної зброї України після приєднання до Договору про нерозповсюдження ядерної зброї?

А  Ядерна зброя визначала міжнародний статус незалежної України;

Б  Україна позбулася ядерної зброї в обмін на міжнародні гарантії безпеки й територіальної цілісності;

В  Україна продала ядерну зброю третім державам та отримала кошти для розвитку національної економіки;

Г  Україна створила додаткові атомні електростанції.

13.              На Всеукраїнському референдумі у квітні 2000 р. 80% виборців висловились… (чотири правильних варіанта)

1)  за прийняття нової Конституції України;

2 ) обмеження  кількості  депутатів  Верховної  Ради  України з 450 до 300;

3)  недовіру Верховній Раді України і Президенту;

4) за ліквідацію права депутатської недоторканості;

5) за надання Президенту права достроково припинити повноваження Верховної Ради України, якщо остання протягом одного місяця не змогла сформувати постійно діючу парламентську більшість

6)  за переобрання голови Верховної Ради України;

7) за двопалатний парламент.

 

14.               Які політичні сили набрали найбільше голосів на парламентських виборах 26 березня 2006 р.?Начало формы(три правильні варіанти)


 1) Блок «Наша Україна-Народна Самооборона»

2) Блок Наталії Вітренко «Народна опозиція»

3) Блок Юлії Тимошенко (БЮТ)

4) Комуністична партія України

5) Партія регіонів

6) Партія «Слуга народу» 

7) Партія «Удар»


15.              Укажіть терміни, які характеризують явища та процеси, що відбувалися за доби становлення України як незалежної держави (1992-2013 рр.) (три правильні варіанти):


1)                      євроінтеграція;

2)                      перебудова;

3)                      приватизація

4)                      гласність;

5)                      касетний скандал;

6)                      Помаранчева революція;

7)                      путч


16.              Установіть відповідність між термінами і явищами життя суспільства:


1.    У 2002 р. за кордоном  працювало 7,5 млн. українців

2.    У 1992р. був прийнятий закон «Про приватизацію державних підприємств»

3.    Стрімке зростання цін на енергоносії (за 1992 р. у 300 разів)

4.    На 1 січня 2005 р. кількість населення в Україні порівняно з 2001 р. скоротилося на 1 млн. 272 тис.

 

А.  депопуляція

Б.   приховане   безробіття

В.   трудова еміграція

Г.   гіперінфляція

Д.  роздержавлення економіки


17.              Установіть хронологічну послідовність, указавши дати подій.

А    Затвердження Верховною Радою України державної символіки України: Гімну, Прапора, Герба

Б    Прийняття Декларації про державний суверенітет України

В    Схвалення Конституції України

Г     Перші вибори до Верховної Ради України за часів незалежності

18.              Установіть хронологічну послідовність, указавши дати подій:

А.     Обрання Януковича Президентом України;

Б.      Початок президентства В. Ющенка;

В.     Помаранчева революція;

Г.      Україна стала членом Світової організації торгівлі (СОТ)

19.              Оцініть хід і результати державотворчого процесу в Україні в період становлення незалежності.

20.              Поясніть зміст понять «інфляція», «корупція»,«гібридна війна», «приватизація», «реприватизація».

21.              Схарактеризуйте  одним реченням історичних діячів відповідно до їхньої ролі в подіях 2005 – 2013 років: В.Ющенко, В.Янукович, Ю.Тимошенко (чим вони відзначились у цей період).

 

23.10.2020

Практичне заняття: державне будівництво в незалежній Україні: особливості, здобутки, проблеми

 Мета: показати складність й особливості процесу державного будівництва; розкрити здобутки цього процесу; дати йому оцінку.

 Завдання  до практичного заняття:

  Переглянути навчальне відео за посиланням «Початок державотворчого процесу» - https://www.youtube.com/watch?v=YLL26alZ69U

2.     Написати розгорнуту відповідь на проблемне питання: «Державне будівництво в незалежній Україні: особливості, здобутки, проблеми». 3) повторити параграфи розділу №5. 

3.     Формування висновків відповідно до мети заняття.

 Результати вашої роботи надіслати на вайбер-0686398619

22.10.2020

Тема: Помаранчева революція

1.     Перегляньте відео «Помаранчева революція» - https://www.youtube.com/watch?v=Kvxajqg4l0c

-         «Помаранчевій революції 15 років:хронологія події» - https://www.youtube.com/watch?v=YQWbFIoof-0

2.     Пройдіть тестування за посиланням - https://naurok.com.ua/test/start/65690

 На основі даних матеріалів оформіть конспект.

Фото виконаних робіт надіслати на вайбер - 0686398619

20.10.2020

ФАКУЛЬТАТИВ

Тема: Україна в Першій Світовій війні

1.     Перегляньте відео за посиланням «Початок І Світової війни» -  https://www.youtube.com/watch?v=oZLgqV9tAhU

-         «Перша Світова війна» - https://www.youtube.com/watch?v=ZP8DaznzMYU

-         «Воєнні дії в 1914 р.»- https://www.youtube.com/watch?v=CsQGvnYKQvw&list=PLRL-cCeT_VFoP1Nwh2Tuw1O7AEnkHzWvx&index=13

2.     Пройдіть тестування за посиланням - https://naurok.com.ua/test/start/13381

 Фото виконаної роботи надіслати на вайбер – 0686398619

16.10.2020

Тема: Помаранчева революція

1.     Опрацюйте пункт 5 §22 - https://www.youtube.com/watch?v=Y4G6HTtLb3g

2.     Перегляньте відео «Президентські вибори 2004 р. Помаранчева революція» - https://www.youtube.com/watch?v=Y4G6HTtLb3g

 

На основі даних матеріалів оформіть конспект.

Фото виконаних робіт надіслати на вайбер - 0686398619

15.10.2020

Тема: Україна в 1998-2004 рр.

1.     1.Перегляньте відео «Революція на граніті та проголошення незалежності України» -  https://www.youtube.com/watch?v=0yCAZMdh6U4

2.     Опрацюйте поданий матеріал та оформіть конспект

Дата

Основні події

1998

7 — 21 лютого: Зимові Олімпійські ігри у Нагано. Українці здобули 1 срібну медаль і посіли 19 місце.

26 лютого — 1 березня: Перший державний візит президента Л. Кучми до Москви — підписання масштабного договору про економічне співробітництво, майбутнє СНД, демаркацію до 1999 р. кордонів.

29 березня: вибори депутатів всіх рівнів. У Верховну Раду пройшли комуністи, набравши 24,7 %, а також пройшли 20 «мажоритарників». Народний рух підтримали 9,4 % виборців, Соціалістів/селян — 8,5 %, «Зелених» — 5,5 %, НДП В. Пустовойтенка — 5 %, «Громаду» П. Лазаренка — 4,7 %, ПСПУ Н. Вітренко — 4 %, СДПУ(о) Л. Кравчука — 4 %. Всього з 30 партій 4%-й бар'єр подолали 8.

4 квітня: велика аварія на донбаській шахті — загинуло 63 шахтаря.

22 квітня: у Києві вбито Вадима Гетьмана — колишнього главу НБУ.

12 травня: вибух на шахті Петровського у Донбасі — загинуло 5 осіб.

3 липня: Указом Президента Леоніда Кучми для малого бізнесу ввели спрощену систему оподаткування.

7 липня: Головою Верховної ради депутати обрали Олександра Ткаченка.

Серпень: Фінансово-економічна криза, гривня знецінюється у 2,5 рази — з 1,8 грн. до 4 грн. за долар США

5 жовтня: створення Української соціал-демократичної партії (лідер — В. Онопенко)

21 жовтня: парламент Криму прийняв нову Конституцію і здобув статус Автономної Республіки.

3−6 листопада: повінь на Закарпатті — загинули 17, без даху залишилось близько 8 тис., у зоні стихійного лиха опинилися близько 350 тис. осіб.

2 грудня: колишнього прем'єр-міністра України Павла Лазаренка заарештовано у Швейцарії за звинуваченням у відмиванні вкрадених державних коштів. 17 грудня звільнено під заставу у 3 млн доларів.

1999

1 січня: у більшості країн Західної Європи введено в обіг безготівкове євро.

17 лютого: Верховна рада позбавляє депутатської недоторканості П. Лазаренка, який вже втік до Греції, але 22 лютого був затриманий в аеропорту Нью-Йорка.

28 лютого: частина рухівців на чолі з Ю. Костенком скликає позачерговий («Х») з'їзд Руху; розкол Народного Руху України.

22 березня: перший демонстраційний запуск концерну Sea Launch, куди входили завод «Південмаш» і конструкторське бюро «Південне».

25 березня: в автомобільній катастрофі під Борисполем за нез'ясованих до кінця обставин загинув лідер НРУ В'ячеслав Чорновіл. Одна з версій — автокатастрофу було підстроєно за участі російських спецслужб.

31 березня: Засудження до смертної кари найбільшого серійного вбивці в історії України Анатолія Онопрієнка, який закатував понад сто жертв; вирок пізніше був замінений на пожиттєве ув'язнення.

16 — 17 квітня: візит Л. Кучми до Грузії. Відкриття поромної переправи Чорноморськ — Поті.

24 травня: вибух метану на шахті ім. Засядька у Донбасі — загинуло 39 з 500 шахтарів, незабаром померло ще 9.

30 травня: на виборах мера Києва О. Омельченко отримав 76,5 % голосів, а Г. Суркіс — 16,5 %.

29 липня: у Козині помер видатний український співак, народний артист СРСР А. Солов'яненко.

2 жовтня: замах (вибух саморобного пристрою) на кандидата у Президенти Н. Вітренко під час її передвиборчої поїздки до Інгульця.

31 жовтня: перший тур Президентських виборів: Л. Кучма отримав 36 % голосів виборців, П. Симоненко — 22 %, О. Мороз і Н. Вітренко — по 11 %, Є. Марчук — 8 %, Ю. Костенко — 2,2 %, Г. Удовенко − 1,2 %.

14 листопада: 2-й тур виборів Президента, в якому Л. Кучма отримав 53 % голосів і таким чином був переобраний на 2-й термін. Петро Симоненко отримав 38 %.

23-24 листопада: сніжний циклон в Центральній та Східній Україні; за добу випала місячна норма опадів..

22 грудня: Верховна рада затверджує В. Ющенка на посту прем'єр-міністра України; 30 грудня: сформовано новий Кабінет міністрів України.

31 грудня: Президент Росії Борис Єльцин подає у відставку, виконуючим обов'язки президента стає прем'єр-міністр Росії В. Путін.

2000

21 грудня: загострення протистояння у Верховній раді — пропрезидентська більшість (239 депутатів) проводить окреме засідання в Українському домі, де спікером обрано І. Плюща, його заступниками — В. Медведчука і С. Гавриша.

10 лютого: Верховна Рада знов возз'єдналася, фракцію ПСПУ (11 депутатів) розпущено.

22 лютого: Верховна Рада прийняла Закон, яким остаточно скасовано смертну кару як вид кримінального покарання.

11 березня: вибух на шахті ім. Баракова у Краснодоні — загинуло 80 осіб, 7 поранено.

26 березня: президентом Росії обрано В. Путіна.

16 квітня: Референдум щодо майбутньої реформи Верховної ради (право розпуску Президентом, позбавлення депутатів недоторканості, зменшення їх кількості до 300, створення двопалатного парламенту) — «За» висловилась абсолютна більшість виборців.

20 квітня: катастрофа в місті Бровари — ракета Точка-У влучила (але не розірвалась) в 9-типоверховий будинок. У наслідок аварії постраждало 8 людей, троє з них померло, п'ятеро отримали поранення.

13 серпня: затоплення у Баренцевому морі російського підводного човна «Курськ» із 118 членами екіпажу.

15 вересня — 1 жовтня: XXIX Олімпійські Ігри у Сіднеї, на яких українці здобули 3 золотих медалі й посіли 21 місце.

16 вересня: на спортивному літаку розбився заступник міністра внутрішніх справ генерал-полковник Л. Бородич.

16-17 вересня: зникнення й вбивство опозиційного інтернет-журналіста Георгія Гонгадзе. Його тіло без голови було знайдено в Таращанському лісі 2 листопада.

28 листопада: Голова Верховної Ради України О. Мороз оприлюднив «Плівки Мельниченка» — аудіозаписи нібито з кабінету Президента Л. Кучми, де він начебто дає вказівки знищити Г. Гонгадзе, що стало поштовхом для початку масових антипрезидентських акцій протесту.

15 грудня:

·         Зупинка експлуатації Чорнобильської АЕС

·         перша масова акція під гаслом «Україна без Кучми».

2001

5 січня:  Генеральна прокуратура України порушила кримінальну справу проти віцепрем'єра Юлії Тимошенко. Її звинуватили в контрабанді й підробці документів.

6 лютого: починається акція «Україна без Кучми», один з її координаторів — Юрій Луценко.

13 лютого: експрем'єр-міністра Юлію Тимошенко заарештували за контрабанду російського газу в Україну і несплату податків.

березень: у щорічному Спеціальному звіті 301 Офісу торгового представника США Україна потрапила до числа злісних порушників прав інтелектуальної власності.

9 березня: зіткнення учасників акції «Україна без Кучми» з міліцією під Адміністрацією Президента.

21 березня: кардіохірург Борис Тодуров пересадив серце в інституті ім. Шалімова.

29 травня: уряд Віктора Ющенка відправлено у відставку; новим прем'єр-міністром призначено Анатолія Кінаха.

23-27 червня: Візит Папи Римського Івана Павла ІІ (Кароля Войтили) в Україну.

11 вересня: терористична атака в США, було захоплено 4 пасажирські літаки і скеровано на Пентагон та вежі Всесвітнього торговельного центру у Нью-Йорку.

4 жовтня: літак Ту-154 (рейс Тель-Авів — Новосибірськ) було випадково збито над Чорним морем ракетою ППО ЗС України під час навчальних стрільб. Загинули 78 пасажирів і членів екіпажу. Одна з вірогідних причин — помилкова інформація від російської військової частини в Туапсе. Міністра оборони України О. Кузьмука незабаром відправлено у відставку.

5 грудня: Перший всеукраїнський перепис населення.

2002

1 січня: впровадження готівкового євро.

31 березнявибори до Верховної Ради за пропорційно-мажоритарною системою. Блок «За Єдину Україну!» отримав 175 мандатів, «Наша Україна» — 119, КПУ — 65, СДПУ(о) — 31, Блок Юлії Тимошенко — 22, позафракційних — 12 депутатів.

15 квітня: початок скандалу про продаж станцій радіорозвідки «Кольчуга» в Ірак в обхід санкцій ООН.

28 травня: Обрання головою Верховної Ради України Володимира Литвина.

27 липня: на авіашоу у Львові літак Су-27 зазнав катастрофи, було вбито 78 і поранено більш ніж 100 людей, це найбільша катастрофа на авіашоу в історії, що отримала назву «Скнилівська трагедія».

21 листопада: відправлений у відставку прем'єр-міністр України Анатолій Кінах. Головою Уряду призначено тодішнього голову Донецької ОДА В. Ф. Януковича.

2003

лютий: Парламент прийняв поправки до Закону «Про зв'язок», якими вводилася заборона на оплату вхідних дзвінків.

травень: реформа податкового законодавства: запроваджена «плоска» шкала прибуткового податку в 13 %.

21 червня: Віталій Кличко програв бій (технічний нокаут) чемпіону WBC, британцю Ленноксу Льюїсу.

11 серпня: український контингент уведений до Іраку для виконання миротворчої місії.

24 вересня — 23 жовтня: Початок конфлікту між Росією та Україною за острів Тузла у Керченській протоці: будівництво росіянами греблі від Таманського берега до о. Тузла, що призвело до загострення україно-російських відносин. 23 жовтня будівництво дамби зупинили. Між українськими прикордонниками і російськими будівельниками залишалося близько 100 метрів.

2004

29 березня: стартувала Громадянська кампанія «ПОРА!»

18 квітня: скандальні вибори у Мукачево з сумнівним результатом.

20 квітня: Парламент України ратифікував угоду про Єдиний економічний простір із Росією, Білоруссю й Казахстаном.

1 травня: до Євросоюзу офіційно вступили 10 нових країн: КіпрЧехіяЕстоніяУгорщинаЛатвіяЛитваМальтаПольщаСловаччина й Словенія.

15 травня: українська співачка Руслана перемогла на «Євробаченні» у Стамбулі з піснею «Дикі танці».

5−6 вересня: сумнівне отруєння одного з лідерів опозиції Віктора Ющенка (станом на 2017 р. обставини отруєння офіційно не визначені).

24 вересня: «Яєчний постріл» у кандидата в президенти Віктора Януковича студентом Дмитром Романюком, що відбувся в Івано-Франківську.

23 жовтня: у Києві відбулись масові демонстрації на підтримку кандидата в президенти України Віктора Ющенка. Відкрито автобан Київ — Одеса.

31 жовтня: відбувся 1-й тур Виборів Президента України, в якому більшість голосів (по 39 %) отримали В. Ющенко (від опозиції) і В. Янукович (прем'єр-міністр України)

21 листопада: 2-й тур Виборів Президента України, в якому перемогу з мінімальним відривом отримав В. Янукович.

22 листопада: По всій Україні почалися мітинги протесту проти фальсифікації виборів, головний безперервний мітинг розпочався на Майдані Незалежності в Києві. У подальшому ці протестні акції отримали назву «Помаранчева революція» — по партійному кольору «Нашої України», яким переважно користувались мітингувальники.

28 листопада: Сєвєродонецький з'їзд депутатів усіх рівнів від Партії регіонів (На противагу Померанчевій революції).

3 грудня: Судова палата у цивільних справах Верховного Суду ухвалила рішення про визнання недійсними результатів другого туру президентських виборів 21 листопада. Оголошено «переголосування 2-го туру».

4 грудня — ЦВК призначило повторне голосування на виборах президента на 26 грудня 2004 р. За це рішення проголосували 11 членів ЦВК, один утримався.

8 грудня: ухвалення змін до Конституції, які зменшили повноваження Президента.

13 грудня — Андрій Шевченко отримав «Золотий м'яч» як найкращий футболіст Європи.

26 грудня: пройшло повторне голосування другого туру виборів Президента України, за результатами якого з мінімальною перевагою наступним Президентом України було обрано Віктора Ющенка. Завершення «Помаранчевої революції».

27 грудня: загинув міністр транспорту та зв'язку України Георгій Кірпа. Офіційна причина смерті — самогубство.

 фФото виконаних робіт надіслати мені на вайбер - 0686398619

17.09.2020 

Урок-узагальнення за темою: Відновлення незалежності України 

1. Вкажіть міста, назви яких пропущено в документі. «Кому потрібно було в зараженому радіацією ... влаштовувати «показушні» весілля, фальшиві гулянки, паради? Навіщо у дні всенародної жалоби було влаштовано першотравневу демонстрацію на Хрещатику в ..., де оголені діти, нічого не підозрюючи, танцювали перед трибунами, потішаючи тих, котрі знали зобов'язані були знати! увесь трагізм ситуації?!».

А) Чорнобиль, Гомель;         Б) Гомель, Київ;      В) Харків, Чорнобиль;           Г) Київ, Чорнобиль.

2. Назвіть гасло, яке можна було почути у Радянській Україні в 1985-1986 рр.:

А) «За народний парламент»;    Б) «Хай живе робітничий клас – головна рушійна сила прискорення економічного і соціального розвитку!»;     В) «Повернемо країну народові!»;       Г) «В Союзі жити – по-собачому вити».

3. Визначте одну з основних проблем економічного розвитку України в другій половині 1980-х рр.:

А) зношеність основних виробничих фондів;

Б) перевищення народжуваності населення над смертністю;

В) відсутність політичних сил, які прагнули б до здійснення перетворень в Україні;

Г) відсутність ефективної боротьби з корупцією на державних підприємствах.

4. Про яку подію йдеться у джерелі?:

« … Наймасовіша в Україні акція періоду «Перебудови», мета якої полягала в тому, щоб не лише відокремити національну історію від радянської, а й протиставити «справжнє», «природне» возз’єднання України 1919 року «штучному» возз’єднанню 1939 року. Так само звернення до історичного досвіду було і засобом протиставлення «справжньої» української державності ( УНР і ЗУНР) «штучній» - радянській».

А) страйк на шахті «Ясинуватська-Глибока» в Макіївці в липні 1989 р.;

Б) «живий ланцюг» у січні 1990 р.;

В) мітинг та голодування студентів в жовтні 1990 р.;

Г) мітинг киян у серпні 1990 р.

5. Вибори до Верховної Ради УРСР, «... які вперше за радянських часів були альтернативними (на 450 мандатів у Верховну Раду УРСР претендувало майже 3 тис. кандидатів)», відбулися в:

А) квітні 1985 р.;    Б) вересні 1989 р.;          В) березні 1990 р.;         Г) грудні 1991 p.

6. Політикою гласності, започаткованою партійно-державним керівництвом СРСР у період «перебудови», передбачалось:

А) поступовий перехід влади на всіх рівнях від партійного апарату до рад народних депутатів;

Б) впровадження нової політичної системи на основі панування закону, дотримання прав людини;

В) пом’якшення цензури, можливість говорити правду, критикувати органи влади, отримувати правдиву інформацію;

Г) скорочення бюрократичного апарату, зміцнення місцевого самоврядування та децентралізація влади.

7. Які наслідки для України мав заколот ГКЧП (ДКНС) у Москві?

А усунення В. Щербицького від влади в УРСР

Б негайний вихід КПУ зі складу КПРС

В підписання УРСР нового союзного договору

Г проголошення незалежності України

8. Коли Акт проголошення незалежності України здобув загальнонародне схвалення?

А. 24 серпня 1991 р.     Б. 1 грудня 1991 р.      В. 6 грудня 1991 р.      Г. 12 лютого 1992 р.

9. Чим зумовлена поява цитованого документа? «Верховна Рада України постановляє:

1. Підпорядкувати всі військові формування, дислоковані на території республіки, Верховній Раді України.

2. Утворити Міністерство оборони України.

3. Урядові України приступити до створення Збройних Сил України, республіканської гвардії та підрозділу охорони Верховної Ради, Кабінету Міністрів і Національного банку України».

А. реалізацією курсу на вступ України до НАТО.                  Б. проголошенням незалежності України.

В. втіленням політики ядерного роззброєння України.          Г. ухваленням Конституції України.

10. Верховна Рада України у серпні 1991 р. підпорядковувала собі всі військові формування на території республіки, оскільки:    А. була на той час єдиним легітимним вищим органом влади.

Б. існувала небезпека встановлення військової диктатури.    В. утвердилася парламентська форма правління.

Г. існувала необхідність переозброєння військових формувань.

11. Яке питання було винесено на Всеукраїнський референдум 1 грудня 1991 р.?

А. «Чи вважаєте Ви необхідним збереження СРСР як оновленої федерації рівноправних суверенних республік?».

Б. «Чи підтверджуєте Ви Акт проголошення незалежності України?».

В. «Чи вважаєте Ви необхідним заборонити Комуністичну партію Радянського Союзу?».

Г. «Чи підтверджуєте Ви Угоду про створення Співдружності Незалежних Держав?».

12. Що спричинило до проведення перших масових заходів і створення неформальних об’єднань в роки «Перебудови»?    А) ліберальна політика українського партійного керівництва;

Б) зародження і поширення сепаратистського руху;

В) діяльність іноземних неурядових організацій;

Г) активізація національного руху в Україні.

13. Установіть правильну послідовність появи історичних джерел.

А. Закон України «Про відновлення Кримської Автономної Радянської Соціалістичної Республіки».

Б. «Революція на граніті».

В. Декларація про державний суверенітет.

Г. доповідь «Про культ особи і його наслідки».

14. Установіть відповідність між датами і подіями, про які ідеться в уривках з історичних джерел.

А. 8-10 вересня 1989 р.

Б. 16 липня 1990 р.

В. 24 серпня 1991 р.

Г. 8 грудня 1991 р

1. «Ми, Республіка Білорусь, Російська Федерація (РРФСР), Україна… констатуємо, що Союз РСР як суб'єкт міжнародного права і геополітична реальність припиняє своє існування».

2. «Верховна Рада Української РСР, виражаючи волю народу України… маючи на меті утвердити суверенітет і  самоврядування  народу України, проголошує: державний суверенітет України…».

3. «Чи згодні ви з тим, що Україна має бути в складі Союзу радянських суверенних держав на засадах Декларації про державний суверенітет?».

4. «Виходячи із смертельної небезпеки, яка нависла була над Україною… Верховна Рада УРСР урочисто проголошує незалежність України та створення самостійної української держави – України».

5. «Найпершою метою… стало здобуття незалежності України… Гасло Народного Руху України: «Державність, демократія, реформи!».


15. Встановіть відповідність між термінами і поняттями та їх визначеннями:


А) дефіцит;

Б) емісія;

В) інфляція;

Г) кооперація;

Д) бартер.


1. прямий безгрошовий обмін товарами або послугами, який зменшує витрати на податки та інші господарські операції;

2. зростання цін, спричинене надмірним збільшенням кількості грошей, що обертаються в країні;

3. форма організації економічної діяльності людей і організацій, для спільного досягнення загальних цілей або задоволення потреб;

4. випуск в обіг нових грошових знаків, які необхідні для обслуговування процесу обміну товарами та послугами в економіці

16. Які події відбулися в житті УРСР за часів Перебудови?(три правильні відповіді)

А. ухвалення Верховною Радою УРСР постанови про відновлення автономії Криму;

Б. проведення установчої конференції Товариства української мови імені Т.Шевченка;

В. спроба антиконституційного перевороту в СРСР (ДКНС);

Г. прийняття Верховною Радою Конституції України;

Д. проведення у Києві футбольного турніру XXII Літніх Олімпійських ігор;

Е. організація Української групи сприяння виконанню Гельсінкських угод на чолі з М.Руденко;

Є. директива колегії міністерства освіти УРСР про «Удосконалення вивчення російської мови в загальноосвітніх закладах республіки».

17. Якими були наслідки проведення політичних реформ в СРСР за часів «Перебудови»? (три правильні відповіді)

А. поширення самогоноваріння, алкоголізму і токсикоманії.

Б. зміцнення політичної монополії КПРС.

В. створення передумов для розвалу СРСР.

Г. відродження національної свідомості.

Д. зміцнення радянської системи правління.

Е. формування багатопартійності.

Є. політична апатія населення.

Фото виконаних завдань надіслати мені на вайбер

15.09.2020

Тема: Практичне заняття "Злочини комуністичного режиму.Уроки для України сьогодні"

     Мета: сприяти усвідомленню трагічності подій злочинів комуністичного режиму та непоправних наслідків для українського народу впродовж історії ХХ – ХХІ століття, включаючи сучасне українське суспільство.

Хід роботи

Комуністичний режим проіснував на території України  понад 70 років. Увесь цей час комуністична пропаганда приховувала злочини проти власних громадян. Частково комуністам вдалося досягти своєї мети – зараз у світі про радянські злочини відомо значно менше, ніж про нацистські. Однак є докази, які переконливо свідчать – радянський режим спричинив на території України найбільш серйозні та тяжкі трагедії. Серед усіх злочинів комуністичного режиму є  такі, що у міжнародно-правових актах визнані «найбільш серйозними злочинами, які викликають стурбованість усього світового співтовариства»

Проблемне питання «Основна мета національної пам’яті – не виправдати жахливе минуле, а зробити майбутнє кращим. Так чи ні?»

1.     «Поняття «Злочини комуністичного режиму».

 «Злочин - антисоціальний вчинок людини, що посягає на відносини, що склалися в суспільстві, і становить небезпеку суспільному розвитку.»

У випадку злочинів комуністичного режиму  антисоціальний вчинок  чинять керівники держави, представники державного апарату проти своїх громадян.

  Черво́ний теро́р — заходи насильства, які здійснювалися більшовиками проти широких соціальних груп, включаючи робітників та селян, що були оголошені «класовими ворогами», або звинувачувалися в «контрреволюційній» діяльності.

Голодомо́р 1932—1933 років — акт геноциду українського народу, організований керівництвом ВКП(б) та урядом СРСР у 19321933 роках шляхом створення штучного масового голоду

Вели́кий теро́р — найменування доби в історії СРСР (19371938 роки), коли сталінські репресії були різко посилені та доведені до максимуму своєї інтенсивності. 

Депорта́ція наро́дів — інструмент радянської національної політики сталінських часів. Депортація народів являла собою насильницьке переселення громадян за національною ознакою у віддалені місцевості СРСР, де вони розміщалися у спецпоселеннях.

Політичні переслідування - це систематичне погане ставлення до окремої особи або групи з боку іншої особи або групи. Найпоширенішими формами є релігійне переслідування, расизм і політичні репресії.

Порушення прав людини – порушення комплексу природних і непорушних свобод і юридичних можливостей, обумовлених фактом існування людини в суспільстві.

 «Злочини комуністичної влади – це злочини тоталітарної влади, яка систематично та цілеспрямовано порушувала права людини в державі, принципи демократичної держави, постанови міжнародного права»

 

 2. «Висвітлення подій комуністичних злочинів сьогодні

 Американський письменник Вільям Фолкнер  писав: «Минуле взагалі ніколи нікуди не зникає. Строго кажучи, воно навіть не є минулим. Воно розчинене у повітрі тут, зараз, серед нас». Пропоную згадати деякі трагічні події нашої історії.

До яких лише методів не вдавалася тоталітарна радянська машина, аби зламати дух волелюбної української нації... Тут вбивали не «ворогів народу», не «шпигунів», «диверсантів», а селян і робітників, вчителів, священиків, науковців, письменників. Намагаючись вбити душу нашого народу. Тут позбавляли життя цілих народів.

Робота з документами

Лист  Сталіна до керівника осередку комуністичної партії в Україні Лазаря Кагановича.

«Найважливіше зараз Україна. Справи на Україні йдуть вкрай погано… Якщо не візьмемося зараз за виправлення ситуації на Україні, Україну можемо втратити»   серпень 1932 р.

Питання до документу:

1. Як ви вважаєте, що означає  поняття «втратити Україну»?

2. Які методи «виправлення ситуації» запровадили стосовно українців?

3. Робота з відео «Голодомор. Повстання селян. Люди біля млина» - https://www.youtube.com/watch?v=I3N6NP7Rt0M

Питання:

1. Які події відображені у відео?

2.Коли відбувались Голодомори  в Україні, назвіть дати.

3. З’ясуйте причини Голодоморів.

4. «Голодомори в Україні»

Питання:

4.Чи винна була держава і керівництво в подіях Голодомору на Україні?

5.Чи можна було уникнути цих подій?

Про масштаби смертності від Голодомору 1932-1933 років історики і демографи сперечаються досі. Через відсутність достовірних статистичних даних і політику приховування радянською владою масштабу голоду число його жертв коливається від трьох до семи мільйонів осіб. Все це було спрямоване на те, щоб винищити в Україні якомога більше людей. Українська компартія прекрасно розуміла цей намір радянського керівництва і робила все, щоб спровокувати голод.

«Великий терор» – масштабна кампанія масових репресій громадян, що була розгорнута в СРСР у 1937–1938 рр. з ініціативи керівництва СРСР й особисто Йосипа Сталіна для ліквідації реальних і потенційних політичних опонентів, залякування населення, зміни національної та соціальної структури суспільства. Наслідками комуністичного терору в Україні стало знищення політичної, мистецької та наукової еліти, деформація суспільних зв’язків, руйнування традиційних ціннісних орієнтацій, поширення суспільної депресії й денаціоналізація. Офіційно початком «Великого терору» став оперативний наказ НКВД СРСР № 00447 «Про репресування колишніх куркулів, карних злочинців та інших антирадянських елементів» від 30 липня 1937 р., затверджений політбюро ЦК ВКП(б) 31 липня 1937 р. Проте наявні документи НКВД (накази, листування, телеграфи) свідчать, що масові репресії готувалися заздалегідь, а наказом їх лише формалізували.

Перегляд відео «Примусова депортація українців» - https://www.youtube.com/watch?v=5YDIvOkmN-U

Про що говорять ті, хто пережив операцію «Захід», «Вісла»? Під дулами автоматів людям вночі давали дві години на збір. Людей вивозили на спустошені землі, часом кидали в якусь хату, часом – у полі. Українцям обіцяли підтримку, натомість ‒ їх зустріло вороже настроєне населення і, що найголовніше, не було жодного права повернутись назад. Ті ж, які намагались повертатись додому одразу у 1947-48 рр. – їх відловлювали і знову депортували або кидали у табори, щоб не створювали зайвих прецедентів. Загалом же під час усіх операції з переселення постраждало 700 тисяч українців.

В 1939 році Радянський Союз поширив свої володіння, зокрема за рахунок приєднання західноукраїнських земель, що до того належали Польщі. Протягом декількох років Західна Україна пройшла пришвидшений курс встановлення комуністичного режиму із притаманними йому репресіями проти політичних, громадських діячів і простого населення. Жорстока окупаційна політика СРСР врешті призвела до спалаху масового збройного повстання місцевого населення, яке тривало до середини 50-х років.

Питання:

Який  урок нам дають українські повстанці ХХ століття?

Після смерті Йосифа Сталіна масштаб репресивної політики різко зменшився, більше того, з 1956 року розпочалася часткова реабілітація засуджених у роки масового терору. До того часу жертвами комуністичних репресій стало не менше ніж 10 млн. українців. Але політичні репресії повністю не припинилися. Їхнім об'єктом і далі були борці за демократизацію політичної системи, захисники української національної культури або ті, хто вимагав реалізації передбаченого радянською Конституцією права на національне самовизначення. Потужні хвилі арештів шістедесятників і дисидентів прокотилися в Україні. 

На відміну від репресій 30-х, мова йшла не про смертні вироки, оголошені режимом, відбувалось «тихе» фізичне усунення неугодних. Так, після кількаразового жорстокого побиття невідомими у 1963 році помер поет Василь Симоненко, у 1970 році за досі нез'ясованих обставин вбита художниця Алла Горська, в 1979 знайдено повішеним композитора Володимира Івасюка.

Показовою для цього покоління є доля відомого українського поета та дисидента Василя Стуса.

Відео фрагмент Фільм «Стус. Незалежність» https://www.youtube.com/watch?v=sJIfje7e_gg

Питання до відео матеріалу: про яку свободу йдеться в уривку?

Роки тюрем і таборів не зломили  дисидентів, які вийшовши на волю, активно включилися у національно-демократичний рух, що наростав в Україні з кінця 80-х років. 

Робота з документом.

« Завдання молодої інтелігенції – бути активними у теперішньому політичному і громадському житті. Є крайнощі. Є люди, які закликають до зброї, зробити якийсь державний переворот і замінити владу, наставити когось іншого. Але розумніші люди їх стримують, тому що підняти зброю легко, важко потім зупинитися. Політика вимагає політичної боротьби. Само не зробиться ніщо. Якщо нація хоче, щоб були зміни, вона мусить працювати, вона мусить боротися. Я знаю, що це можна зробити.»

                                                                                        Левко Лук’яненко

Питання до документу:

1. До кого звертається Левко Лук яненко у цій промові?

 

5. Розгляд питання  « Декомунізація».

Декомунізація - це система заходів, спрямована на звільнення від впливу та наслідків комуністичної ідеології в усіх сферах життя країни та суспільства.

9 квітня 2015 р. Верховна Рада України ухвалила чотири закони про декомунізацію.

Завдання:

Знайдіть у мережі Інтернет на сайті Українського інституту національної пам’яті документальні матеріали про декомунізацію та ознайомтеся з ними.

Проаналізуйте інфографіку політики декомунізації. Дайте відповіді на запитання: 1. Які основні напрями політики декомунізації? 2. Яка мета цієї політики? 3. Що означає декомунізація у свідомості людей? 4. Дайте власну оцінку актуальності (або неактуальності) означених заходів у нашому суспільстві. 5. Як ви особисто можете долучитися до політики декомунізації?


6.     «Вшанування пам’яті жертв комуністичних злочинів»

Хроніка основних нормативно-правових документів, що викривають злочини комуністичного режиму.

14 листопада 1989 р. - Декларація Верховної Ради СРСР «Про визнання незаконними і злочинними репресивних актів проти народів, підданих примусовому переселенню, і забезпечення їхніх прав».

13 серпня 1990 р. - Указ Президента СРСР «Про відновлення прав усіх жертв політичних репресій 20-50-х років». Ним передбачалося зобов’язати «Раду Міністрів СРСР, уряди союзних республік до 1 жовтня 1990 р. внести в законодавчі органи пропозиції щодо порядку відновлення прав громадян, які постраждали від репресій».

7 березня 1991 р. - Постанова ВР СРСР «Про скасування законодавчих актів у зв’язку з Декларацією Верховної Ради СРСР від 14 листопада 1989 року “Про визнання незаконними і злочинними репресивних актів проти народів, підданих примусовому переселенню, і забезпечення їхніх прав”».

17 квітня 1991 р. - Закон України «Про реабілітацію жертв політичних репресій на Україні», у якому визначалося коло громадян, які підлягали реабілітації. Закон суттєво спрощував порядок реабілітації, а з іншого боку, не допускав випадків реабілітації осіб, винних у скоєнні тяжких злочинів.

28 листопада 2006 р. - Закон України «Про Голодомор 1932-1933 років в Україні», за яким Голодомор 1932-1933 років в Україні визнано геноцидом українського народу.

 


Завдання виконувати по ходу опрацювання матеріалу у робочих зошитах, записавши дату, тему та мету. Скрін надіслати на вайбер - 0686398619


ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

11.11.2020

Тема: Розвиток літератури і мистецтва: домінуючі тенденції.

Спорт у другій половині ХХ — на початку ХХІ ст. 

1.      Опрацюйте § 22 підручника - https://drive.google.com/file/d/1v4VyO4Ms877Xd-ze1G7_Hk25NVXAaKvb/view?usp=sharing

2.      Перегляньте відео: 

-          Освітні системи.Університети як автономні осередки науки й освіти - https://www.youtube.com/watch?v=-pxxLex_P5g&feature=youtu.be

-          Тенденції розвитку світу в 2-й половині ХХ – на поч. ХХІ ст.. - https://www.youtube.com/watch?v=iCc9HQZtaXU&feature=youtu.be

3.      Складіть таблицю:

Галузь

Досягнення

Образотворче мистецтво

 

Література

 

Театральне мистецтво

 

Масова культура

 

Музика

 

Архітектура

 

Спорт

 

 

Фото виконаних завдань надіслати мені у viber. Обов'язково зазначити у робочому зошиті дату та тему уроку

 

 

10.11.2020

Тема: Становлення інформаційного суспільства

1.       Опрацювати § 21 (пункт 1) - https://drive.google.com/file/d/1v4VyO4Ms877Xd-ze1G7_Hk25NVXAaKvb/view?usp=sharing

2.       Опрацюйте відео за посиланням «Становлення постіндустріального (індустріального) суспільства -https://www.youtube.com/watch?v=EO43b_2GJIQ та складіть конспект

 

Фото виконаних завдань надіслати мені у viber. Обов'язково зазначити у робочому зошиті дату та тему уроку

 

09.11.2020

Тема: Соціально-економічна сфера сучасного світу

1.      Опрацюйте матеріал за посиланням - https://shkola.obozrevatel.com/ukr/online-lessons/11klass/vsemirnaya_istoriya/tendentsii-razvitiya-mira/

2.      Дайте відповідь на запитання: «Які, на Вашу думку, є проблеми сучасного світу?Відповідь обґрунтуйте» 

 

Фото виконаних завдань надіслати мені у viber. Обов'язково зазначити у робочому зошиті дату та тему уроку

 

05.11.2020

                                                Тема: Контрольна робота "Міжнародні відносини"

Завдання: Виконайте тестові завдання. Відповідь надішліть в особисті повідомлення у viber

Питання №1
Війна за участю радянських військ в Афганістані тривала:
А)  1945 -1975 рр. Б)  1950-1953 рр.
В)  1955 -1975 рр. Г)  1979 -1989 рр.
Питання №2
Під час якої війни пройшла операція "Буря в пустелі":
А)  Війна в Афганістані Б)  Ірано-іракська війна
В) Війна в Перській затоці Г)  Війна в Іраку
Питання №3
Введення нової грошової одиниці стало причиною:
А) а Берлінської кризи (1948-1949рр.) Б) б Берлінської кризи (1958-1963рр.)
В) в Карибської кризи (1962р.) Г) г падіння Берлінського муру (1989р.)
Питання №4
Близькосхідна проблема виникла в результаті конфлікту :
А)  євреїв та арабів; Б)  турок та арабів
В)  євреїв та християн Г)  арабів та християн
Питання №5
Одним із наймасштабніших терористичних актів початку ХХІ ст. був організований:
А) Ісламською групою у 2000 р.; Б)  Аль-Джихадом у 2002 р,;
В)  Аль-Каїдою у 2001р. Г)  Китайськими терористами 2011р.
Питання №6
Дії якої країни у 2014 р. призвели до руйнування системи міжнародних відносин, що склалася впродовж другої половини XX ст.?
А) а Китаю Б) б США
В) в Ірану Г) г Росії

Питання №7
Якій події присвячена карикатура?
А) Карибська криза Б)  Війна в Афганістані
В)  Берлінська криза Г)  Війна в Кореї
Питання №8
Як називали політику США щодо СРСР після Другої світової війни?
А)  обмеженням Б)  стримуванням
В) протиставленням Г)  знищенням
Питання №9
Встановіть відповідність
1) Карибська криза
2) Фолклендська війна
3) план Маршалла
4) створення Європейського Союзу;
5) Гельсінський акт
А) Г. Трумен;
Б) М. Тетчер
В) Л. Брежнєв
Г) Ф. Кастро
Вкажіть відповідність:

А

Б

В

Г


Питання №10
Встановіть відповідність:
1) 1955р.
2) 1961р.
3) 1986р.
4) 1998р.
А) початок війни між Ефіопією та Еритреєю
Б) радянсько-американська зустріч в м.
Рейк’явік
В) спорудження Берлінської стіни
Г) початок війни у В’єтнамі
Д) початок війни в Іраку
Вкажіть відповідність:

А

Б

В

Г

Д

 


Питання №11
Встановити вірну хронологічну послідовність:
А Карибська криза
Б Виведення радянських військ з Афганістану
В Корейська війна
Г Війна у Перській затоці
А)  Г Б А В              Б)  А В Г Б
В)  Б Г В А              Г) В А Б Г
Питання №12
Встановіть правильну послідовність подій:
А Договір про нерозповсюдження ядерної зброї
Б друга Берлінська криза
В Нарада з безпеки та співробітництва в Європі (НБСЄ)
Г початок «холодної війни»
А)  г б а в     Б)  г в а б
В)  а б г в     Г) в б а г
Питання №13
Гельсінський заключний акт, підписаний 1 серпня 1975 р. містив такі принципи :
А) швидке врегулювання суперечок між державами у будь-який спосіб; Б) повага до суверенітету; В) незастосування сили або погрози
силою; Г)втручання у внутрішні справи іншоїкраїни лише в окремих перелічених
випадках;
Д) повага до прав людини й основних свобод; Е) біологічної зброї; певні обмеження у використанні   Є) новий перерозподіл кордонів європейських країн;
Питання №14
До війн XX ст. відносяться:
А) російсько-турецькі війни; Б) американо-іракська війна;
В) Семилітня війна; Г) війна в Афганістані;
Д) американо-в'єтнамська війна; Е) арабо-ізраїльські війни;
Є) російсько-українська війна
Питання №15
Установіть послідовність подій:
Бомбардуваннч Сербії у зв'язку з проблемою Косова
Договір про обмеження СНО - 2
"Доктрина Трумена"
Ухвалення "Хартії для нової Європи"

29.10.2020

Тема: Від біполярного до багатополярного світу

1.      Опрацювати матеріали відео уроку - https://www.youtube.com/watch?v=mfcsKIsky5U

2.      Виконайте тестові завдання:

1.      Біполярна система зникла: а) з втратою лідерства США                 б) з початком освоєння космосу   в) з початком  перебудови в СРСР       г) з розпадом СРСР

2.        Складовими багатополярного світує :

  а) США      б) ЄС     в) Росія     г) Китай    д) Бразилія, Індія   е) вірно все

3.       Оберіть  КІЛЬКА відповідей.  США активно діяли у:

     а) Гаїті    б) Сомалі    в) Югославія    г)Індія  д)Бразилія  е) Ірак  є) Іран

4.  Яка подія відбулася 11 вересня 2001 року: а) релігійна війна             б)  терористична атака на США   в) замах на президента    г) розгін мітингу

5.   США звинуватили в терористичних діях 2001 року: а) ІДІЛ                 б) Аль-Каїду        в)   РФ                   г)  ООН

 6.  Таліби – це представники: а) носять чорний одяг та білі тюрбани    б) ісламістський рух у Афганістані           в) селяни в Азії                                           г) прихильники США в Сомалі

7. Дайте власну відповідь. Нова «доктрина Буша» передбачала:

 8.   Втручання США до Іраку почалося у:

           а)2000 р.         б) 2003 р.          в) 2004р.              г) 2010 р.

9. Європейський союз: а) прагне лідерства в регіоні      б) суперник США             в) суперник Китаю                      г) прагне втручання у справи  Індії

10.  Кількість терористичних актів у світі з 2001 року:а) зросла    б) зменшилася       в) залишилася без змін   г) близька до нуля

11.  Наведіть приклади терористичних актів у світі за останнє десятиліття.

Фото виконаних завдань надіслати мені у viber. Обов'язково зазначити у робочому зошиті дату та тему уроку

 

28.10.2020

Тема: Період розрядки

1.     Опрацюйте § 20 підручника - https://drive.google.com/file/d/1v4VyO4Ms877Xd-ze1G7_Hk25NVXAaKvb/view?usp=sharing та оформіть конспект.

 

2.     Перегляньте відео за посиланням - Період “розрядки” в міжн.пол-ці.Гельсінська конференція 1975 р - https://www.youtube.com/watch?v=OKuHctmh_j8&feature=youtu.be

Пройдіть тестування на порталі - https://naurok.com.ua/test/start/250448

 Фото виконаних завдань надіслати мені у viber. Обов'язково зазначити у робочому зошиті дату та тему уроку

27.10.2020

Тема: Холодна війна

1.     Опрацюйте § 19 (пункт 1-4)  підручника - https://drive.google.com/file/d/1v4VyO4Ms877Xd-ze1G7_Hk25NVXAaKvb/view?usp=sharing та складіть короткий конспект.

 

2.     Перегляньте відео за посиланням:

-         «Холодна війна. Пишемо історію» - https://www.youtube.com/watch?v=G_8i6MpGXlQ&feature=youtu.be

-         «Холодна війна в карикатурах» - https://www.youtube.com/watch?v=uicLqFiMF4c&feature=youtu.be

-         «Холодна війна в карикатурах» -  https://www.youtube.com/watch?v=twpkPEaGpfM&feature=youtu.be

3.     Пройдіть тестування за посиланням - https://naurok.com.ua/test/start/8480

Фото виконаних робіт надіслати на вайбер - 0686398619

23.10.2020

Контрольна робота за темою:  Держави Азії, Африки та Латинської Америки: вибір  шляхів розвитку

Рівень І ( Кількість балів 0.5)

1.         Яку дату вважають «роком Африки», коли на цьому континенті утворилося 17 незалежних держав?

  А . 1960 р. ;    Б .1965 р.;      В .1950 р. ;     Г .1955 р.

2.         Про кого з діячів ідеться в уривку з історичного джерела?

Він, безумовно, кривавий і жорстокий диктатор. Таких у трагічній історії Латинської Америки було дуже багато. Але він — унікальний диктатор. Затиснувши націю в залізні лещата репресій і терору, провів важливі ліберальні економічні реформи та розв’язав історичне завдання модернізації чилійської економіки, над яким багато десятиліть безуспішно билися і ліві, і праві його попередники.

  А . Хуан Перон ;  Б . Уго Чавес;    В .Фідель Кастро;  Г . Августо Піночет

3. Чи погоджуєтеся ви з твердженням?

Останньою колонією в Африці, яка дістала незалежність , була Намібія?

А. Так             Б. Ні

4. З поданих виберіть дату, що відповідала б події.

Державу Ізраїль було утворено:

А)1 вересня 1947 р.;    Б)14 травня 1948 р.;  В)15 травня 1949 р.

Рівень ІІ ( Кількість балів 2)

5. Дайте визначення термінам: «японське економічне диво», «великий стрибок», «культурна револю

6. Встановіть хронологічну послідовність подій 1. Смерть Мао Цзедуна

2.      Початок «великого стрибка»

3.      Розстріл студентської демонстрації  на площі Тяньаньмень

4.      Початок «культурної революції

5.      Пленум ЦК КПК, який визначав курс реформ

6.      Початок реформи  системи  управління у сфері  науки і техніки.

Рівень ІІІ (Кількість балів 3)  

1.Дайте політичну характеристику Фіделя Кастро

2.Опишіть повоєнний політико-економічний розвиток однієї із запропонованих країн: Сінгапур, Гонконг, Малайзія, Індонезія, Тайланд, Південна Корея, Індія, Японія, Китай. 

21.10.2020

Тема: Країни Латинської Америки

1.      Опрацюйте § 18підручника за посиланням - https://drive.google.com/file/d/1v4VyO4Ms877Xd-ze1G7_Hk25NVXAaKvb/view?usp=sharing та випишіть основні тенденції розвитку країн Латинської Америки після Другої Світової війни.

2.      Пройдіть тестування за посиланням - https://naurok.com.ua/test/start/194007

3.      Складіть таблицю “Шляхи модернізації країн Латинської Америки»

Етап

Країна

Особливості модернізації

 

 

 

 Фото виконаної роботи надіслати мені на вайбер - +380686398619

 

20.10.2020

Тема: Країни Латинської Америки

1.      Опрацюйте § 18підручника за посиланням - https://drive.google.com/file/d/1v4VyO4Ms877Xd-ze1G7_Hk25NVXAaKvb/view?usp=sharing та випишіть основні тенденції розвитку країн Латинської Америки після Другої Світової війни.

2.      Пройдіть тестування за посиланням - https://naurok.com.ua/test/start/194007

 

Фото виконаної роботи надіслати мені на вайбер - +380686398619

16.10.2020

Тема: Ісламський світ в післявоєнний період

1. Опрацювати § 16 підручника - https://drive.google.com/file/d/1v4VyO4Ms877Xd-ze1G7_Hk25NVXAaKvb/view?usp=sharing  та зробити конспект

2.  Складіть таблицю «Арабська весна»

Країна

Хронологічні межі

Наслідки

 

 

 

 


3.
Виконайте тестові завдання

1. Коли в Ірані жінкам надали виборче право?

А – у 1951 році;

Б – у 1953 році;

В – у 1963 році;

Г – у 1979 році.

2. Коли сталася ісламська революція в Ірані?

А – 1978 року;

Б – 1979 року;

В – 1980 року;

Г – 1981 року.

3. Де розпочалася «Арабська весна»?

А – у Єгипті;

Б – у Лівії;

В – у Сирії;

Г – у Тунісі.

4. Главою якої країни був Муамар Каддафі?

А – Байрейну;

Б – Ємену;

В – Єгипту;

Г – Лівії.

 

5. Який рік вважається початком «Арабської весни»?

А – 1979 рік;

Б – 1981 рік;

В – 2010 рік;

Г – 2011 рік.

6. У якій країні наслідком «Арабської весни» стала багаторічна громадянська війна?

А – у Бахрейні;

Б – в Йорданії;

В – у Саудівській Аравії;

Г – у Сирії.

7. Хто був останнім шахом Ірану?

А – Ахмад Шах Каджар;

Б – Мохаммед Реза Пахлаві;

В – Мохаммед Алі-Шах;

Г – Реза Шах Пахлаві.

 

 Фото виконаних робіт надіслати мені на вайбер


15.10.2020

Тема:Ізраїль в післявоєнний період 

1.Опрацюйте § 16 підручника https://drive.google.com/file/d/1v4VyO4Ms877Xd-ze1G7_Hk25NVXAaKvb/view?usp=sharing  та оформіть конспект

2. Дайте відповіді на запитання: 1) Коли було створено державу Ізраїль? «) У результаті якої війни Ізраїль створив «зону безпеки» навколо своєї території? 3) Яку війну називають Війною Судного дня? 4) Із якою метою ізраїльські війська вторглися в Ліван  у 1982 р.? 5) Що таке «інфантида»? 6) Коли Ізраїль надав Палестині автономію?


16.09.2020

Тема: Урок узагальнення за темою "Держави Центрально-Східної Європи : траннформаційні процеси"

Завдання: Пройдіть тест на порталі за адресою - https://naurok.com.ua/test/start/28339

Скрін результатів надішліть на вайбер - 0686398619


Немає коментарів:

Дописати коментар

      8 травня Дня пам'яті та примирення   У рамках відзначення 8 травня Дня пам'яті та примирення з метою вшанування подвигу Україн...